Aveți întrebări?

Pentru a vă ajuta să promovați mai eficient magazinul pe 999 Market,
am pregătit mai jos, răspunsurile la cele mai frecvente întrebări.
Ce metode de promovare vor fi?
Veți avea acces la toate instrumentele de promovare a anunțurilor, de exemplu: autorepublicarea, booster, etichete, etc.
Cât durează livrarea ?
Livrarea se efectueaza în 24 sau 48 de ore din momentul confirmării comenzii, în funcție de regiunea de livrare.
Cum are loc sustragerea comisionului?
Market extrage comisionul din portofelul 999 pentru vânzările realizate
Cine va fi responsabil dacă se pierd produsele?
În cazul situațiilor neordinare precum pierderea sau deteriorarea bunurilor, este prevăzută o procedură de soluționare a conflictelor în conformitate cu condițiile contractuale.
Care este avantajul Market în comparație cu site-ul personal?

Conectându-vă la Market, primiți acces la o piață online cu peste 3 milioane de vizitatori unici, lunar. Astfel, cu efort și investiții minime, veți putea livra produsele dvs. oriunde în țară

Care este costul pentru publicarea produselor?
Market păstrează lista de prețuri standard al paltformei 999. Pentru încărcarea inițială a produselor pe platformă, Market va oferi un bonus în portofelul 999.
Pot posta anunțuri fără livrare după activarea Market?
Desigur, ambele posibilități vor fi în continuare disponibile, atât și cu livrare, cât și fără livrare.
Cum voi afla dacă livrarea a fost cu succes?
Veți primi notificare în acest moment, iar statutul comenzii îl puteți urmări din Cabientul personal, secțiunea "Comenzi".
Cum pot adresa o întrebare?
Contactați-ne la adresa de email sau numărul de telefon disponibil mai jos, iar managerii vă vor ghida și vor răspunde la întrebările Dvs.
Completați formularul de conectare
Introduceți datele personale, iar în scurt timp, managerul nostru va lua legătura cu dvs.

Tel: 022-888-001
Email: sales@simpals.com
Adresa: Strada Calea Orheiului 28/1, Chișinău
Parteneriatul se închieie doar cu persoane juridice
© Simpals 1999—2022
Made on
Tilda